Menu

Suzuki Swift Cabrio & Audi TT Roadster

W wolnych chwilach zbieram informacje o Suzuki Swift Cabrio oraz o jego modelach bliźniaczych jak i projektach koncepcyjnych, które nigdy nie weszły do produkcji. Wszystko zaczęło się jednak od Audi TT Roadster.

24. Mój Swift 1.3 GS Cabrio - cz. 2

huczyn

01

Zgodnie z planem zakończył się kolejny etap renowacji Swifta i tym samym rozpoczął się następny letni sezon bez dachu.

Przede wszystkim blacharz przeglądnął całą blacharkę i usunął wszystkie ogniska korozji oraz podejrzane objawy, które kiedyś mogłyby się przekształcić w rudą zarazę. 

02

Niestety podczas konserwacji chemicznej mnóstwo tego środka przedostało się do kabiny brudząc tapicerkę całego wnętrza łącznie z bagażnikiem. Koniecznym było kompleksowe czyszczenie, które zajęło ponad 5 godzin uczciwej i niczym niezakłóconej pracy. Jak można było się spodziewać efekt jest wspaniały, a firmie czyszczącej należą się słowa uznania.

03

 

04

Kolejnym etapem będzie przekazanie auta tapicerowi. Chodzi o wymianę gąbek siedzenia oraz samej tapicerki na nową. Z tym trzeba poczekać jednak do przerwy zimowej, aby nie tracić ani jednego słonecznego dnia z obecnego sezonu.

06

Cdn.

Komentarze (8)

Dodaj komentarz
  • Gość: [Thomas] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fajnie się prezentuje Twoje Suzuki na lato:) Podejrzewam że takie zdrowe okazy to już rzadkość, szczególnie w Polsce, bo szczerze mówiąc jeszcze nie widziałem takiego na drodze od bardzo długiego czasu. Są jakieś zloty takich aut w Polsce? Bo aż jestem ciekaw, czy ktoś jeszcze tak dba o ten model oprócz Ciebie, pozdrawiam Thomas Markt

  • huczyn

    Zlotów swifta cabrio w Polsce nie ma, ponieważ tych aut jest niewiele. Pewnie można byłoby się dołączyć do jakichś zlotów cabrio lub youngtimer'ów, ale szkoda mi czasu ;)

  • Gość: [Karol] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jestem pełen podziwu, wnętrze wygląda lepiej niż w nie jednym rocznym aucie. Nic nie jest zniszczone, wszystko wręcz zachowane w fabrycznym stanie. Szokuje mnie to bo utrzymanie czystości w aucie dla wielu to już spory problem a co dopiero doprowadzić całość do takiego stanu. Jak dla mnie mógłbyś go wystawiać na zlotach jako wzór do naśladowania.

  • huczyn

    W stanie fabrycznym niestety nie jest, z uwagi na "budżetową" renowację pierwszego właściciela w Polsce. Trzeba jednak przyznać, że ratował co mógł, aby auto było w dobrym stanie.
    Najważniejsze, że teraz z rudą będzie spokój na kilka lat dzięki konkretnemu zabezpieczeniu blacharki. Na poważniejsze dopieszczenie wizualne przyjdzie czas w zależności od czasu, chęci i posiadanych zasobów PLN, EUR i USD ;)

  • marekolgier

    Fajny bardzo tylko mały silniki ile to ma km ? daje radę na autostradzie ? Bo to jest ciekawe wybrać się takim swiftem na wakacje gdzieś pojeździć, ciekawe czy by dał radę.
    __________
    KanistryNaWyprawy

  • huczyn

    Swiftem Cabrio bez dachu najlepiej się jeździ drogami lokalnymi z prędkością poniżej 90 km/h. Na autostradach można zamknąć dach i jechać 110-130 km/h. Powyżej tej prędkości jazda zaczyna męczyć

    Dane techniczne podają: 68 KM i 99 Nm. Na hamowni wyszło trochę więcej: 79 KM i 109 Nm. Taki bonus od fabryki ;)

  • umark12

    Tak szczerze powiedz.. nie jest to auto trochę za małe dla Ciebie? 2 osobowe do tego niezbyt wielki bagażnik. Jak to oceniasz względem gabarytów? Zastanawiam się nad zakupem jakiegoś kabrioletu

  • Gość: [huczyn] *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Swift Cabrio bazuje na wersji hatchback, która pomieści 4-5 osób. W cabrio są tylko 2 fotele i miejsca jest wystarczająco dużo.

    Bagażnik też wystarczy dla 2 osób. Tym bardziej, że jego pojemność wzrasta o połowę gdy zdecydujemy się wykorzystać drugą komorę pomiędzy kabiną i właściwym bagażnikiem.

© Suzuki Swift Cabrio & Audi TT Roadster
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci